Servicii post-vânzare

Facility Management
Asociația de locatari
Regulament interior
Manualul tehnic al cumpărătorului
Reciclare selectivă

Asociația de Locatari este deja constuită, dezvoltatorul Hanner realizând deja toate demersurile legale și organizatorice pentru cei care doresc să se mute la THE PARK. Complexul rezidențial este administrat printr-un contract de mentenanță și beneficiază de o echipă care se ocupă de îngrijirea spațiilor verzi, a spațiilor comune, a lifturilor, și de buna funcționare a aspectelor tehnice.
Regulamentul interior este menit să protejeze investiția ta și aspectul acestor apartamente noi din București. Astfel, unitățile exterioare de aer condiționat se plasează în balcon, niciodată pe fațadă și nu se permite închiderea balcoanelor. Hanner, dezvoltatorul proiectului THE PARK, crede în responsabilitatea pe care fiecare dezvoltator o are în raport cu orașul, de la calitatea arhitecturii la regulamentul comunității.

Manualul tehnic al cumpărătorului cuprinde planurile as build (conforme cu dispunerea cotelor și a instalațiilor reale din apartamente), garanțiile produselor, detalii despre împrejurimi, telefoane utile, recomandări.
Reciclarea este susținută la THE PARK printr-o serie de măsuri administrative care încurajează colectarea selectivă a deșeurilor. Fiecare familie care se mută în THE PARK primește trei saci speciali pentru reciclare, cu o capacitate de 40 de litri, pe care îi poate utiliza pentru o sortare eficientă a deșeurilor.

Facility Management, cu atenție la detalii, face parte din oferta de servicii a ansamblului rezidențial THE PARK. Un detaliu care exemplifică grija noastră pentru aspectul ansamblului și stilul de viață al comunității este și faptul că fiecare terasă de la parter are gazon propriu, cu sistem individual de irigare. Spațiile verzi sunt administrate de o firmă specializată, la fel și lifturile sau spațiile tehnice, iar compania de facility management se ocupă de relația cu fiecare furnizor în parte și rezolvă aspectele administrative ale spațiilor comune.

Astfel, toate problemele cu care se confruntă o comunitate atunci când ia în primire un bloc nou, de la aspecte legale, contracte, înființarea Asociației de Locatari (care reclamă inclusiv înregistrarea la Tribunal) și până la administrarea cărții imobilului (care nu este o carte, ci o sumedenie de bibliorafturi pline cu schițe și detalii tehnice) sunt deja rezolvate.